Portal Rasmi Politeknik Tuanku Sultanah Bahiyah - CIDOS

Portal Rasmi Politeknik Tuanku Sultanah Bahiyah - CIDOS


Statistik Pencapaian Piagam Pelanggan Sesi Jun 2014

Posted: 07 Oct 2014 11:41 PM PDT

Pencapaian Piagam Pelanggan PTSB 2014

( Sesi Jun 2014 )

Janji  Menepati Tempoh Masa / Standard Piagam Pelanggan Melebihi Tempoh Masa / Standard Piagam Pelanggan  
Jumlah  %  Jumlah  %
Proses Pendaftaran Pelajar diselesaikan dalam tempoh satu (1) jam bagi calon yang mengemukakan dokumen pendaftaran yang lengkap.            1548      100           -  -
Proses Pemberian Perkhidmatan Pendidikan ( PPP ) dilaksanakan secara sistematik, terancang dan berkesan berdasarkan sukatan kursus terkini yang dibekalkan Bahagian Pembangunan Kurikulum             67      100           -  -
Status tindakan terhadap maklum balas pelanggan akan dimaklumkan dalam tempoh dua   ( 2 ) minggu selepas maklum balas diterima            36      100           -  -
Keputusan akhir peperiksaan diproses dalam tempoh dua ( 2 ) minggu selepas semester pengajian berakhir             -       -           -  -

 

* Nota : Pencapaian Piagam Pelanggan Politeknik Tuanku Sultanah Bahiyah dinilai dua (2) kali setahun.