Portal Rasmi Politeknik Tuanku Sultanah Bahiyah - CIDOS

Portal Rasmi Politeknik Tuanku Sultanah Bahiyah - CIDOS


COMMUNITY DIRECTORY

Posted: 23 Jul 2014 05:14 PM PDT

Please click this to view the Community Directory.

Statistik Pencapaian Piagam Pelanggan Sesi Dis 2012

Posted: 23 Jul 2014 08:06 PM PDT

Pencapaian Piagam Pelanggan PTSB 2013

( Sesi Dis 2012 )

Janji  Menepati Tempoh Masa / Standard Piagam Pelanggan Melebihi Tempoh Masa / Standard Piagam Pelanggan   Jumlah Urusan 
Jumlah  %  Jumlah  %  %
Proses Pendaftaran Pelajar diselesaikan dalam tempoh satu (1) jam bagi calon yang mengemukakan dokumen pendaftaran yang lengkap.          376       100  -  -  
Proses Pemberian Perkhidmatan Pendidikan ( PPP ) dilaksanakan secara sistematik, terancang dan berkesan berdasarkan sukatan kursus terkini yang dibekalkan Bahagian Pembangunan Kurikulum           56       100  -  -  
Status tindakan terhadap maklum balas pelanggan akan dimaklumkan dalam tempoh dua ( 2 ) minggu selepas maklum balas diterima           48       100  -  -  
Keputusan akhir peperiksaan diproses dalam tempoh dua ( 2 ) minggu selepas semester pengajian berakhir          4196       100  -  -  

 * Nota : Pencapaian Piagam Pelanggan Politeknik Tuanku Sultanah Bahiyah dinilai dua (2) kali setahun.

Statistik Pencapaian Piagam Pelanggan Sesi Jun 2013

Posted: 23 Jul 2014 07:58 PM PDT

Pencapaian Piagam Pelanggan PTSB 2013

( Sesi Jun 2013 )

Janji  Menepati Tempoh Masa / Standard Piagam Pelanggan Melebihi Tempoh Masa / Standard Piagam Pelanggan   Jumlah Urusan 
Jumlah  %  Jumlah  %  %
Proses Pendaftaran Pelajar diselesaikan dalam tempoh satu (1) jam bagi calon yang mengemukakan dokumen pendaftaran yang lengkap.            958      100  -  -       98
Proses Pemberian Perkhidmatan Pendidikan ( PPP ) dilaksanakan secara sistematik, terancang dan berkesan berdasarkan sukatan kursus terkini yang dibekalkan Bahagian Pembangunan Kurikulum            68      100  -  -       68
Status tindakan terhadap maklum balas pelanggan akan dimaklumkan dalam tempoh dua ( 2 ) minggu selepas maklum balas diterima            47      100  -  -       47
Keputusan akhir peperiksaan diproses dalam tempoh dua ( 2 ) minggu selepas semester pengajian berakhir             -       -  -  -        -

 

* Nota : Pencapaian Piagam Pelanggan Politeknik Tuanku Sultanah Bahiyah dinilai dua (2) kali setahun.

Statistik Perkhidmatan Atas Talian

Posted: 23 Jul 2014 06:42 PM PDT

Statistik Perkhidmatan Atas Talian

Statistik Pencapaian Piagam Pelanggan Sesi Dis 2013

Posted: 23 Jan 2014 10:40 AM PST

Pencapaian Piagam Pelanggan PTSB 2014

( Sesi Dis 2013 )

Janji  Menepati Tempoh Masa / Standard Piagam Pelanggan Melebihi Tempoh Masa / Standard Piagam Pelanggan   Jumlah Urusan 
Jumlah  %  Jumlah  %  %
Proses Pendaftaran Pelajar diselesaikan dalam tempoh satu (1) jam bagi calon yang mengemukakan dokumen pendaftaran yang lengkap.         1015       100  -  -  
Proses Pemberian Perkhidmatan Pendidikan ( PPP ) dilaksanakan secara sistematik, terancang dan berkesan berdasarkan sukatan kursus terkini yang dibekalkan Bahagian Pembangunan Kurikulum           49       100  -  -  
Status tindakan terhadap maklum balas pelanggan akan dimaklumkan dalam tempoh dua ( 2 ) minggu selepas maklum balas diterima           31       100  -  -  
Keputusan akhir peperiksaan diproses dalam tempoh dua ( 2 ) minggu selepas semester pengajian berakhir         3260       100  -  -  

 

* Nota : Pencapaian Piagam Pelanggan Politeknik Tuanku Sultanah Bahiyah dinilai dua (2) kali setahun.

SEBUTHARGA / TENDER PTSB 2014

Posted: 16 Apr 2014 12:29 AM PDT

Iklan Sebutharga PTSB

Sebutharga Bagi Membekal, Menghantar Dan Mentauliahkan Alat Pemadam Api Jenis ABC Dan Co2 Serta Kerja-Kerja Berkaitan Di Politeknik Tuanku Sultanah Bahiyah

Tarikh tutup sebutharga : 30.07.2014 ( 12.00tgh )

Dokumen sebutharga boleh didapati secara atas talian di Laman Web ePerolehan.