Portal Rasmi Politeknik Tuanku Sultanah Bahiyah - CIDOS

Portal Rasmi Politeknik Tuanku Sultanah Bahiyah - CIDOS


Client Charter Achivement Jun 2013 Session

Posted: 23 Jul 2014 11:44 PM PDT

Pencapaian Piagam Pelanggan PTSB 2013

( Sesi Jun 2013 )

Janji  Menepati Tempoh Masa / Standard Piagam Pelanggan Melebihi Tempoh Masa / Standard Piagam Pelanggan   Jumlah Urusan 
Jumlah  %  Jumlah  %  %
Proses Pendaftaran Pelajar diselesaikan dalam tempoh satu (1) jam bagi calon yang mengemukakan dokumen pendaftaran yang lengkap.            958      100  -  -       98
Proses Pemberian Perkhidmatan Pendidikan ( PPP ) dilaksanakan secara sistematik, terancang dan berkesan berdasarkan sukatan kursus terkini yang dibekalkan Bahagian Pembangunan Kurikulum            68      100  -  -       68
Status tindakan terhadap maklum balas pelanggan akan dimaklumkan dalam tempoh dua ( 2 ) minggu selepas maklum balas diterima            47      100  -  -       47
Keputusan akhir peperiksaan diproses dalam tempoh dua ( 2 ) minggu selepas semester pengajian berakhir             -       -  -  -        -

 

* Nota : Pencapaian Piagam Pelanggan Politeknik Tuanku Sultanah Bahiyah dinilai dua (2) kali setahun.